Monday, October 18, 2010

14. Στρινιασμένος

Το καλοτζαίριν προκαλεί ανησυχητικά φαινόμενα, πχ, την διεστραμμένη ιδέα να πιάσεις τηλέφωνο τον πρώην σου για να του προτείνεις να γίνεται φακ μπαντις, αλλά μετά σκέφτεσαι ότι πρέπει να υποστείς τουλάχιστον ένα καφέ μαζί του τζιαι τη συνεχή μουρμούρα, άσε που μπορεί να νομίζει ότι τον θέλεις πάλε, τζιαι έρκεσαι στα λογικά σου.

Μετά, επειδή είπε σου ένας συμφοιτητής σου που δουλεύκει στην αμερικανική πρεσβεία ότι ήρτεν πολεμικό πλοίο του 7ου στόλου, σκέφτεσαι να πάεις στο λιμάνι για να φκάλεις γκόμενο ναύτη, ποιός, εσύ, ο ειρινιστής, ο παsh κατήγορος του ιμπεριαλισμού. Τζιαι μετά σκέφτεσαι ότι θα φορούν τις στολούες τους τις άσπρες τις στενές τα ναυτούθκια τα 19χρονα (που αλκοόλ δεν δικαιούνται να πιούν ως τα 21 στην Αμέρικα αλλά να βαστούν όπλον τζιαι να σκοτώνουν μπορούν) θα στέκουνται σειρά, θα ποθαυμάζεις, θα λαλείς “όχι, δεν κάνει, είναι νεανίσκοι” τζιαι μετά θα πάεις σπίτι σου, μόνος σου, με μια στύση συντροφιά, γιατί τα ναυτούθκια εν υπηρεσία τζιαι δεν θα σου καϊλίσουν, τι θα πεί ο τζύρης τους στο Γουαϊόμινγκ εξ’ άλλου, άσε που βαρκέσε να τους ψήνεις τζιαι δεν θα παρακαλάς.

Τελικά καταλήγεις να μινίσκεις στο ππισί, να γυρεύκεσε στο ίντερνετ. Πάντως με την κάθοδο των φοιτητών καταγράφονται ρεκόρ αντρών που γυρεύκουνται όπως τζιαι συ. Όμως πολλά αντικαβλωτικό το ίντερνετ τελικά. Ενώ μιλάς με τον έναν κοιτάζεις τζιαι γι άλλους, σίουρα πράματα. Μιλάς στο MSN (που το βαρκέσε), τζιαι για να γίνει κουβέντα ρωτάς τον ίντα δουλειά κάμνει τζιαι λαλεί σου “τί σε κόφτει, ίσια τζιείνο εννά κάμει τη διαφορά;” “Αμμεϊρεφκε” θέλεις ν’ απαντήσεις. Έσιει κάμποσους που τους τζυνιάς αλλά δεν σου κάθουνται, τζυνιούσσε άλλοι τζι εσένα αλλά εν τους κάθεσαι ούτε εσύ, βασικά γιατί η επιθυμία έσιει να κάμει με τζείνο που δεν έσιεις ή δεν μπορείς να έσιεις.

Πάντως όσον κάμνω internet dating τόσο πιο ελκυστικά γίνονται τα όψιονς του έσκορτ ή του πάρκου. Τουλάχιστον τζιαμέ οι προθέσεις εν έντιμες τζι ειλικρινείς.

Βαρκούμε όταν κάποιος δεν παραδέχεται τα κόμπλεξ τζιαι τις ανασφάλειες του, για να μπορεί να τα δουλέψει τζιαι να μεν φκει τέλια πίκρης. Βαρκούμε την ετεροκανονική κοινωνία που διατάζει ότι οι σχέσεις πρέπει πε χαλί να προσομοιάζουν το γάμο, απορρίπτοντας τις μη-συμβατικές σχέσεις. Τζιαι βαρκούμε μιαν κοινωνία, ένα dating pool που διατάζει ότι για να είμαι αρεστός πρέπει να είμαι του γυμναστηρίου (που είμαι), να έχω σώμα άτριχον-γλύμμαν που το λέϊζερ (αρέσκουν μου οι τρίσιες), τζιαι να καπνίζω (έκοψα το).

Βαρκούμε, είμαι δύσπυρος, νεμαλιασμένος, όπως τον κάττο του δρόμου που γυρεύκεται, τζιαι θέλω τα λεφτά μου πίσω, η ζωή δεν είναι όπως μου την ετάξαν! Βασικά έδωκε μου τζι η πυρά, θέλω beach party, μάλλον σί γιου πόψε, ρε μωρά ;)

Κατ’ οίκων εργασία σήμερα δεν έσιει, ο Τοιούτος τα τακκώννει.

No comments: