Thursday, March 31, 2011

Λίμασολ;!

Είναι νύχτα. Είμαι στο κρεβάτι μου. Είναι αργά, τα φώτα των αυτοκινήτων έξω παιχνιδίζουν φιλήδονα  στο ταβάνι μου. Κάτι ουρμπάν και σέξυ ξυπνάει μέσα μου. Το παράθυρο κρόνοιχτο, κι ένα αεράκι έρχεται να χαϊδέψει το νωχελικό κορμί μου, να αναταράξει τις τριχούλες του στήθους μου (οκ, το τρικό του στήθους μου).  Εν τω μεταξύ, το Πρασινομμάτικο δεν είναι εδώ να δώσει σημασία σ' αυτό το σώμα που τον θέλει. Έτσι πιάνω το λαπτοπ και μπαίνω να δω κανένα ερωτικό βιντεάκι, για να μου τανίσει λίγο αυτή τη νύχτα. Βλέπω ένα - δυο αδιάφορα βιντεάκια, το πράμα πάει καλά, υπάρχει η φούντωση, η φλόγα, μπαίνω να δω ένα τρίτο βιντεάκι κι εκεί τα είδα όλα. Πάνω που ετοιμάζομαι να δω 2 αμερικάνικα μάσολ μπόις  να ασελγούν ο ένας στον άλλο, πέφτει η κάρτα:




Λίμασολ;! ΛΙΜΑΣΟΛ;!
Εγώ να είμαι έτοιμος να δω τα αμερικάνικα να ξεσκίζονται, και να βλέπω Λίμασολ;
Εντάξει, μετά από το Λίμασολ ξεσκίστηκαν. Έκαναν κι άλλα που παραπάνω απορία μου δημιούργησαν παρά καύλα, αλλά αυτό άλλο θέμα.
Που είμουν; 
Α. Λίμασολ; 
Τί σχέση έχει η Λίμασολ με τη βιομηχανία του γκέι πορνό;
Δεν έμεινε τίποτε αγνό στον κόσμο, παντού υπάρχουν Κυπραίοι νεκατωμένοι;


Έκανα μια μικρή έρευνα, εμπερειστατωμένη και χρονοβόρα, όπως θα δείτε από την ποικιλία των πηγών μου (βικιπαίδεια). Έφαγα τα νιάτα μου και ανακάλυψα: 


Στην Αμερική, βάσει του νόμου 18 U.S.C. section 2257 και 28 C.F.R. 75, δηλαδή του Child Protection and Obscenity Enforcement Act του 1988, για όσους δεν ξέρουν τον αμερικάνικο ποινικό κώδικα στα πρόχειρα, οι παραγωγοί υλικού με σεξουαλικό περιεχόμενο πρέπει να τηρούν αρχεία που να αποδεικνύουν την ηλικία των συμμετεχόντων σε αυτό. Δηλαδή πρέπει να γεμώνουν οι τόποι φώτο κόπις ταυτοτήτων πορνοστάρ. Αρχεία πρέπει να τηρούν και οι δευτερεύοντες παραγωγοί, δηλαδή αυτοί που αναπαράγουν ή αναμεταδίδουν το υλικό. Την γκέι τσόντα δηλαδή. Πολλοί παραγωγοί και πολύ αρχείο. Ε, κάποιοι πρέπει να εκμισθώνουν εταιρείες για να τηρούν τα αρχεία. Και μια απ' αυτές πρέπει να είναι και η Pramron. Που έχει την πιο μινιμάλ ιστοσελίδα που είδα, κλικ δαμέΕδώ μιλάμε με τεκμήρια, δεν είμαστε πάιξε γέλασε. 
Η έρευνα όμως αποκάλυψε και άλλα συνταρακτικά. Η μυστηριώδεις Pramron δεν είναι η μόνη εταιρεία που φαίνεται να δραστηριοποιείται στον ίδιο τομέα στην Κύπρο. Green Arrow Media, Hasgill Investments και Perlous είναι μερικές, κάποιες μάλιστα φαίνεται να έχουν και δικά τους πόρταλ γκέι τσόντας. Ουάου.


Συμπεραίνω:


Το θετικό είναι ότι βάζουμε το λιθαράκι μας για το κοινό καλό (πέρνωντας και φόρους σαν κράτος ανεπτυγμένο και καθόλου τριτοκοσμικό). 


Το αρνητικό είναι ότι η καθοριστική αυτή συμβολή της Κύπρου στην παγκόσμια βιομηχανία της γκέι τσόντας περνά απαρατήρητη και δεν αναγνωρίζεται. Αχάριστοι. 
Και το άλλο αρνητικό είναι ότι δεν φαίνεται να γίνονται γυρίσματα γκέι τσόντας στην Κύπρο από την Raging Stallion όπως ήλπιζα. Θα ζητούσα δουλειά σαν φλάφερΑμισθί.


1 comment:

Anonymous said...

polles etaireies einai grammenes san katoikoi kiprou logw forologias, i opioia einai 10% kai safws xamiloteri apo ameriki i apo alles xwres.